klik sekali~

Friday, April 29, 2011

Histeria Disapa Mona !!!

assalammualaikum & hi!

Kejadian bermula ketika beberapa murid perempuan menggunakan tandas lama di sekolah itu mendakwa ‘ditahan’ satu lembaga bertubuh besar.

Malah, seorang guru lelaki sekolah itu dikatakan pernah menanda kertas jawapan peperiksaan tahun empat yang hanya tertera nama ‘Mona’, namun ketika mahu mengembalikannya kepada murid, tiada siapa tampil dan pemeriksaan lanjut mendapati nama itu tidak wujud dalam kelas berkenaan.


err..untuk cerita yang lebih lanjut korang klik SINI. aku yang duk kat Kuching ni pun tak tahu T_T


p/s - kadang2 sesuatu cerita ni makin menarik bila ditambah asam garam & perasa yang macam2 agar cerita tu makin sedap didengar. wallahualam.



4 comments:

padlie said...

mungkin bekas pelajar sekolah tu ko..
tak sempat ambil exam..

Kathy Tuah said...

errr..mgkin jugak..

man said...

kena tengok sejarah lampau sekolah tu.

Kathy Tuah said...

ye la kan..mana la tau ada something yg berlaku sebelum ni..ermm~