Terkilan.

assalammualaikum & hi.

tadi bukak fb jap. tiba2 ternampak gambar kat fb 'dia'. terus tertanya2 gambar sapa ni? bila fikir balik gambar ni ke yang kawan aku yang sorang tadi maksudkan? aku pun terus tanya 'dia' dan 'dia' pun dah jelaskan pasal gambar tu. okay, fine pasal gambar dah settle.

tapi tiba2 nama 'dia' naik lak kat wall kawan aku yang sorang pulak. dengan berbalas komen. yang buat aku terkilan bila aku updated status kat fb punyalah payah 'dia' nak komen. kalau komen pun sekali tu je. tapi kalau orang lain siap berbalas2 komen lagi.

persoalannya sekarang, kalau 'dia' updated apa2 kat fb selalunya aku lah orang yang akan pertama komen. kadang2 selalu gak aku tegur 'dia' kenapa lama tak updated fb *apatah lagi blog dia* tapi 'dia' akan jawab tak tau nak updated apa.

macam tu jugak kalau aku tanya kenapa tak komen status aku kat fb dan dia akan cakap tak tau nak komen apa. kalau dengan orang lain lak tau lak nak berbalas komen apa.

ye aku tau memang dia jarang berbalas komen dengan sapa2 tapi sebagai orang yang dekat dengan 'dia' kenapa 'dia' tak boleh fikir betapa pentingnya respon dia mengenai apa2 yang aku post ke apa.

apatah lagi blog ni. pasti jarang nak dibukaknya apatah lagi nak dibaca. ermmm.

okaylah, TERemo lak ni. nite ~

p/s - perkara yang kita anggap kecik mungkin besar bagi orang lain. ingat tu.


Comments

lieya_idlia2307 said…
ya betol tu kak kathy...tak sume benda yang kita anggap enteng tu orang lain akan anggap macam tu juga...biasanya benda yang enteng tu la yang menjadi kepentingan wat kita kan...hurm nak kata drg tak faham kita faham juga kan...saja tak nak tunjuk drg caring ngan kita le alasannya tapi sebenarnya drg tak tahu yang semua tu melukakan aty kita...sabar ek kak moga dia akan paham perasaan akak...
kathy said…
amin..apa2 pun tq :')

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.