Ada Orang Rindu Dengan GadiSarawak.

assalammualaikum & hi.


erm, ada orang rindu dengan gadiSarawak tak? tak ada?? xpela T_T *sedih dan terus nangis golek2*


sebenarnya, ada orang lain yang rindu dengan si gadiSarawak ni ^^, gadiSarawak ni korang tau ke sapa?? sudah semestinya BLOG KESAYANGANKU NI. tapi sape jugaklah yang rindu kat blog aku ni kan?? ada.. haa.. jangan korang tak tau. dalam diam ada orang rindu dengan blog aku ni.


aku tau korang tertanya2, orang yang rindu kat gadiSarawakcorner.blogspot.com aku tak lain tak bukan dia adalah AKU SENDIRI ^^, hahaha.. *tak lucu pun* sebab sejak Jumaat lepas blog ni ditinggalkan tak berteman T_T


bukan apa, Jumaat lepas aku busy dengan kenduri. Sabtu aku fly balik ke semenanjung *terus ke Ipoh* dan Ahad aku ke Cameron, Kuala Kangsar dan Lumut. *time ni pun aku curi2 on9 kat Parit Buntar ;p


tengok, betapa busy nya aku! menteri dalam negeri pun tak SEbusy aku ni -.-' tapi tak apa, aku bukan dapat sangat nak mengadap laptop macam sebelum ni. sebab banyak benda nak diuruskan sebelum menjadi PENGANGGUR TERGHORMAT sekali lagi dalam masa seminggu ni *tak sampai seminggu pun*


so, bila dah menjadi penganggur terhormat nanti maka dengan bangganya aku akan post selalu entri yang ntah apa2 supaya korang muntah hijau merah dan kuning *kaler trafik light* masa tu akan dibuat untuk BW sampai kena "sound" mak *sebab lupa nak masak*. ah! jauh melencong dah ni -.-'


apa2 pun, korang yang folo dan singgah menyinggah kat gadiSarawakcorner.blogspot.com ni aku ucapkan terima kasih berjuta juta juta juta dan juta. inysaAllah, ada masa aku balas kunjungan korang k. okaylah, selamat berBLOG ye kawan2 ^^,


p/s - kejap lagi nak ke Pantai Remis pulak, dengar citer kat sana ada MEE UDANG LIPAN. macam sedap je =p~


Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.