Posts

Showing posts from June, 2018
assalammualaikum. hi. hello. 
macam mimpi je malam ni tetiba buka blog ;p rindu bertamu pula pada blog sendiri~ aku pun lupa sebenarnya aku ada blog yang hidup segan mati tak mahu ni. sayang sebenarnya blog ni. banyak kenangan. banyak cerita dah kongsi kat sini. ada suka ada duka. semua ada errr..tak semualah. sebahagiannya je. 
aku sekarang ni alhamdulillah makin sihat dengan jayanya. ye ye je lepas pantang turun dekat 15 kilo, pastu naik balik dekat dekat nak 15 kilo. frust. tapi nak frust sangat tak boleh. sebab itu kesalahan aku sendiri kehkeh siapa suruh makan tak ingat dunia! so, rasakannn! aku pernah juga acah acah nak diet, tapi diet hanya di mulut -- bukan diperut T_T frust sekali lagi, heh! 
aku okay je dengan 'keberisian' badan aku sekarang cuma aku tak okay bila orang tegur. tegur dalam hati, tak boleh ke? -.- Bulan puasa ni, aku sahur kemain oat bagai. tapi berbuka nanti macam ada bela saka! Aku ni berbuka nasik teruihhh so, kalau dah sedap masakan sendiri pastu …