klik sekali~

Wednesday, May 7, 2014

MALAS.


Assalammualaikum..





Malas. Setiap orang, sikit atau banyak mesti ada sifat malas ni. Tipu kalau cakap tak ada~ Malas aku pulak bukan sikit tapi banyakkkk T_T Antara kemalasan yang ketara adalah updated blog hehehe..


Tapikan.. dalam malas2 aku ni, tak adalah sampai aku tak buat kerja rumah. Masak semua tu. Oh ya, lupa nak bagitau yang aku dah kat Kuching, cuti panjanggg *wink3*Kalau nak diikutkan tahap kemalasan yang ada, memang malas nak buat apa2. Tapi mengenangkan mak, bapak.. maka kugagahkan juga, gitu~ Terpaksa? Terpaksa untuk orang tua kita rasanya tak salah kut? Lagipun takkanlah kau dan tua bangka tapi orang tua jugak yang urus segala2nya? Kan? Buat itu ini untuk mak bapak dapat pahala kut? 


Apa2 pun moga sifat malas tak seberapa ini tidak menyusahkan orang lain :) ok. itu je. bye2 ^^


sumber gambar daripada Google ^^