Posts

Showing posts from June, 2015

Lokan Bakar dan Puding Kelapa Di Salut, Sabah.

Image
*semoga sabah sentiasa di bawah lindunganNYA*

sebelum ke sabah, aku dah list kan tempat mana yang bakal kita orang jejak. dan yang teratas sekali dalam list adalah menjejaki lokan bakar! punyalah lama aku simpan impian nak makan lokan bakar ni. masa tu aku tengok dekat tv. gerai yang ada pun tak banyak masa aku tengok dalam tv tu. tapi bila dah sampai dekat sana, boleh tahan banyak jugak gerai2 jual lokan bakar ni. lokasinya dekat SALUT. eh lupa nak cakap ni cerita tahun lepas ya. bulan 6 tahun lepas. dah nak setahun berlalu kan? uhuk! 

mengancamkan puding kepala ni. stress aku bila tengok gambar ni sebenarnya hahaha~

selain lokan bakar, aku jatuh cinta dengan puding kelapanya. ya ALLAH, sedapnyaaaa~ mohon jangan mengidam puding ni ye baby, eh? :) sebelum ke sini kita orang daripada kundasang. cari hotel dulu dekat bandar KK lepas tu baru patah balik ke salut ni. bila dah lapar~ dua dulang lokan aku dengan encik suami bantai ;D 


berdebar2 pulak mula2 nak rasa kelapa bakar ni ;p siap ke…