Posts

Showing posts from December, 2011

Bukan Mudah Menjadi Seorang Penulis.

Image
assalammualaikum & hi~ 


Menulis memang mudah. Tapi nak jadi Penulis tu yang susah. Macam blogger jugak kan, nampak entri kita macam biasa - biasa je tapi sebenarnya bukan mudah nak kerah kepala otak ni nak menaip untuk satu entri. Kalau aku, satu entri tu mau jugak berjam. Kalau hari rabu macam ni lagi best, tempek gambar je dah. Jadilah WW. Senang. 


Tapi entri kali ni aku nak cerita tentang pengalaman baru aku yang sedang mencuba nasib sebagai Penulis Novel. Ehem. Kiranya seorang blogger ke novelist lah ni. Haha. Bajet T_T


Cuba pandang kat sidebar sebelah kiri tu. Ada kan e - novel Cahaya Qaseh? So, aku ni pun ada hantar dekat penulisan.2u novel tu dan alhamdulillah buat masa ni feedback amat memuaskan.  Semalam ada keluar chapter 27 dengan 28.




klik untuk tumbesaran!

Tapi macam biasa, setiap penulisan kita akan dinilai oleh pembaca. Macam kat blogger jugak, yang selalu diserang dengan 'anon' kan? Tapi dalam kes aku ni, takdelah kene serang dengan kata - kata yang pedas. Alh…