Blog Bukan Yang Utama Lagi.

assalammualaikum & selamat malam.

dah masuk 4 hari 3 malam aku berada di Kuching. dan insyaAllah sabtu ni nak balik ke KL. ada sikit lagi kerja nak diuruskan sebelum menjadi penganggur bertauliah sekali lagi :'(


tapi bila dah berada kat Kuching, langsung aku tak punya banyak ruang untuk bukak blog. yang aku bukak email je, yela mana tau kut2 ada tawaran kerja. kiranya blog bukan keutamaan lagi bila di kampung terchenta ni. huhuhu.


sebenarnya bukan apa, aku kalau dah kat rumah ni memang busy sikit. pagi2 dah kemas rumah, basuh baju, lipat baju, masak dan apa2 yang sama waktu dengannya. ni lum termasuk kena tengok2 kan anak2 buah aku lagi. ajar diaorang buat homework lagi. -.-'


aku ni dah boleh dikatakan bakal suri rumah yang berjaya (^_^)V lagi2 bila mak aku kurang sihat ni. makin bertambah job descriptions aku kat rumah -.-'


tapi tak apalah, bila lagi aku nak jaga makan minum mak dengan bapak kan? esok2 mana tau aku kahwin, pastu terus kene ikut husben. *berangan jap*.


okaylah, aku nak jenguk blog2 korang ni. sementara ada masa terluang. *macam busy sangat*.


p/s - walaupun tak bukak blog macam selalu, tapi hati terkenang2 gak kat blog tersayang ni :')





















Comments

The Unknown said…
nak order kek lapis boleh? hehe

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.