klik sekali~

Thursday, April 14, 2011

Petua Awet Muda.

assalammualaikum & morning ^^,


alhamdulillah sebab diberi peluang sekali lagi untuk meneruskan kehidupan di hari Khamis ni. esok kita tak tau sama ada masih diberi peluang macam ni ke tak kan? *so cepat2 bersyukur (:


sebenarnya pagi ni tiba2 je nak kongsi petua lama tentang awet muda. heee~ aku tau ramai yang dah tau tapi tak apa aku ingatkan balik. *mana tau ada yang lupa macam aku -.-'

~cik google~


okay, caranya mudah je. bangun je tido terus minum segelas air putih. yang Islam tu selawat lah dulu ye. tapi jangan pas gosok gigi, cuci muka & mandi baru nak minum. tak boleh macam tu. kena celik je mata tu terus minum.


mudahkan? so, amalkan selalu supaya 5 tahun akan datang muka kita masih muda mudi lagi. *petua ni kena amalkan berterusan dan hasilnya pun bukan buat hari ni esok terus menjadi*


p/s - aku pun amalkan petua ni walaupun kadang2 terbabas jugak -.-'

2 comments:

kAmi dAn mEreKa!! said...

kite kadang2 bangun tido terus p gosok gigi, da lupe nak minum air,

da tak nampak mude~~ :(

AdiSuda said...

bg nmpk macho ad tak??heee..btw..salam perkenalan sahabat..^_^