BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH !

assalammualaikum & hi.


nak join lagi segmen abg ben ^^,




untuk keterangan lanjut, korang klik SINI.


kalau sebut cerita pasal zaman sekolah, aku rasa lebih banyak kenangan manis daripada kenangan pahit. yang paling banyak kenangan mestila bersama kawan2.


masa sekolah dulu aku tak penah la nak escape yang keluar sekolah tu tapi aku dengan 3 orang lagi kawan2 aku suka escape dengan pergi bilik kaunseling. lagi2 subjek matematik T_T kadang2 cakap pergi toilet tapi lepak kat tangga.


ada masa tertentu tu siap mintak budak lelaki kelas kami untuk pergi kantin belikan gula2. adoi! masa tu memang macam apa je. tapi masa tu tak ada la nak bercinta sama kawan2 sekelas ke apa, sama sekolah pun tak pernah okay! heee~


masa form 6 lak kita selalu mintak cikgu yang sporting tu untuk sorokkan hand phone kat bilik guru. tau je ada spot check macam apa je keadaan kelas. mengelabah tak tentu pasal sebab boleh dikatakan sume bawak hand phone -.-'


kalau nak cerita lagi sampai bila pun tak habis kenangan masa kat sekolah. okaylah, aku nak pegi baca kenangan sekolah orang lain lak pasni. jom kita blogwalking !


p/s - rasa nak balik zaman sekolah dulu :')

Comments

Unknown said…
salam kenal.. yoh.. orang sarawak eh.. samala kita orang sarawak bumi kenyalang..
Maha raja lawak
kathy said…
bena kah? bestnya ^^,
sopisTcated said…
http://sopis.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kenangan-masa-sekolah-4.html
:D
cakk cakk..hehe teringat zaman sekolah, singgah dari blog abg ben ! jom vote abg ben kat sini ! :)

http://alyaesprezzo.blogspot.com/2011/04/vote-ben-ashaari.html
aynadys said…
Salam kenal. Dari blog BA. Cite yang menarik. Sudi jengah blog saya. Tq :)

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.