Yong Tau Fu @ Pulau Gadong, Melaka.

assalammualaikum & selamat malam ^^,


dulu kan, masa semester 2 kita orang kena pindah daripada UiTM Lendu ke UiTM Kampus Bandar Melaka. jadi kenalah duduk kat Pulau Gadong. nasib baik ada bas UiTM disediakan untuk ulang - alik daripada hostel ke kampus -.-'


tapi yang bestnya kat Pulau Gadong ni bila aku dikenalkan oleh housemate aku pasal Yong Tau Fu yang sedap tahap gaban.



yang bestnya yong tau fu kat sini ada sup. aku memang suka makanan yang bersup2 ni ^^, sedap je nampak yong tau fu kat atas ni kan? masa ni kita orang makan berempat. masa tu abg aku bercuti di melaka jadi aku bawak makan kat sini.


kalau sapa2 yang lum penah rasa, baik korang pegi rasas sendiri. insyaAllah ia tak kan mengecewakan.


jangan lupa pegi tau! *promote la pulak*


p/s - teringin lak dah nak makan yong tau fu ni, lagi2 makan cecah dengan sos yang maha sedap tu. *sambil lap2 air liur -.-'

Comments

aduh .. lapar lah tgok makanan nieh.. nak jugak boleh .. hee .. tetiba lapaq dah tgok gambarnyer ha .. :) .. im ur new follower sis :)
Kathy said…
akak pun lapar jugak..huhuhu~
apa2 pun tq fyezah sbb sudi singgah sini ^^,

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.