Pelik Dengan Sos KFC.

assalammualaikum & helo ^^,


semalam 12/4 maka genab la 3 tahun aku berchinta dgn cik abg syg. alhamdulillah ^_^ jadi kita orang pun ambik keputusan lepas lunch terus jalan2 & makan2 *walaupun risau takut boss cik abg syg called -.-' nasib baik aku tak keje semalam (:


walaupun baru je lepas makan kat kfc ahad lepas bersamaan 10/4 tapi perut nakal si gadisarawak ni teringin lak nak makan nasi ayam kfc *mengada2 betul kan?* cik abg syg pun tak kisah. jadi kita orang pun pegi makan kfc kat Tesco Bercham.



bila dah order macam yang kat atas ni aku dengan cik abg syg pelik semacam. sebab sos tak ada kat atas meja. pelik seminit dua sebelum cik abg syg cakap sos pun dah macam kt MCD.


dan dia la ambik dan aku duduk sambil goyang kaki ^^, tapi masa makan ahad lepas still ada lagi sos berbotol2 atas meja -.-'
*masa tu makan kat kfc Gunung Rapat*



sedap sehingga mengigit garfu -.-'


gambar yang menunjukkan betapa rakusnya aku makan! laju je tangan ambik cheezy wedges kegemaranku =P~


err..tempat korang memang dah ada ke kfc yg mengamalkan sistem sos macam ni?? aku 1st time jumpa -.-'


p/s - hari ni nak buat entri pasal semalam je. hari istimewa katakan ^_~

Comments

Anonymous said…
Sekarang KFC memang macam ni dah. (: Tak ada apa yang pelik. hehe.
kathy said…
yeker? sy bau je jumpe T_T tp apa2 pun tq sbb singgah sini ^^,

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.