klik sekali~

Saturday, June 18, 2011

SEGMEN | SELAMAT HARI BAPA


assalammualaikum & hi ~


buah nyior buah kelapa, SELAMAT HARI BAPA!


semua tau esok hari bapa, dan alhamdulillah aku masih punya bapa :') jadi aku nak join segmen ni walaupun aku tau bapak aku tak akan baca.


buat bapak, walaupun kita tak rapat macam anak & bapak orang lain tapi tu tak bermakna kasih sayang antara kita tak ada. kasih sayang tak semestinya dipamerkan dengan perbuatan. love you bapak :')
*terus rasa nak menangis lak ni..sobsobsob*



dan aku pernah lah jugak mengungkapkan perkataan "saya sayang bapak sangat2" sewaktu aku hendak balik ke miri tahun lepas. aku tahu tak ramai yang cakap macam tu kat bapak dia orang kan? kita cakap sayang tapi cuba pegi depan bapak cakap macam tu, memang payah kan?


p/s - esok aku nak ajak abang keluar, nak pegi tapau kepsi. errr.. ni nak bagi kat bapak ke aku yang nak makan?? teeeettttt!!

No comments: