klik sekali~

Thursday, June 16, 2011

Ketam Masak Lemak Cili Api @ Sabah.

assalammualaikum & hi ~




aku suka makan ketam. lagi2 ketam nipah. tapi ketam bunga a.k.a ketam suri macam kat atas ni aku kurang minat sikit. sikit je lah -.-'


ni masa makan kat sabah. sebut sabah semua tau seafood kat sana terbaek dari ladang! eh tak, terbaek dari laut! bayangkan tengah hari macam ni makan ketam masak lemak ni =P~


p/s - nasib baik aku ni tak ada alegik dengan mana2 makanan laut ni. syukur alhamdulillah :')


8 comments:

ejulz said...

lamak x makan ketam eh.. heHe

lieynanilaz said...

my peberet too...tapi tak tau sangat jenis ketam...balun jerk...anda ditag..:)

Kathy Tuah said...

ejulz - pastok gi carik ketam k, pasya masak..hee~

lieynanilaz - sedap kan ketam :)

M Fizan said...

wuihhh..terliur...hehehe

fyezah hasbullah said...

ketam .. ketam .. ketam .. ketam masak lemak cili padi pon sedap .. heee.. lapaq nak makan ketam .. hee :)

cik riffa :) said...

dah geram nak makan ketam :(

munirah said...

yummy... sedapnye :)

Ms. Ann said...

meleleh air liur nie..... sedap tu.. walaupun tak beberapa suka makan.. ketam