Ketam Masak Lemak Cili Api @ Sabah.

assalammualaikum & hi ~




aku suka makan ketam. lagi2 ketam nipah. tapi ketam bunga a.k.a ketam suri macam kat atas ni aku kurang minat sikit. sikit je lah -.-'


ni masa makan kat sabah. sebut sabah semua tau seafood kat sana terbaek dari ladang! eh tak, terbaek dari laut! bayangkan tengah hari macam ni makan ketam masak lemak ni =P~


p/s - nasib baik aku ni tak ada alegik dengan mana2 makanan laut ni. syukur alhamdulillah :')


Comments

ejulz said…
lamak x makan ketam eh.. heHe
lieynanilaz said…
my peberet too...tapi tak tau sangat jenis ketam...balun jerk...anda ditag..:)
Kathy Tuah said…
ejulz - pastok gi carik ketam k, pasya masak..hee~

lieynanilaz - sedap kan ketam :)
M Fizan said…
wuihhh..terliur...hehehe
ketam .. ketam .. ketam .. ketam masak lemak cili padi pon sedap .. heee.. lapaq nak makan ketam .. hee :)
cik riffa :) said…
dah geram nak makan ketam :(
munirah said…
yummy... sedapnye :)
Ms. Ann said…
meleleh air liur nie..... sedap tu.. walaupun tak beberapa suka makan.. ketam

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.