Mari Sama-sama Doakan Bapak Saya.

assalammualaikum & hi ~


sejak akhir2 ni kesihatan bapak makin tak berapa okay. bapak yang dulu aktif berkebun sekarang hanya terbaring di katil. kejap tadi bapak menangis sambil peluk dua orang anak buah aku. siap pesan suruh belajar rajin2. menitis jugak air mata aku, kakak & mak.


walaupun aku tak berapa rapat dengan bapak tapi kasih sayang aku terhadap bapak tak pernah luak sejak dulu lagi. untuk pengetahuan korang, bapak tak pernah jentik kita orang apatah lagi nak pukul. cara bapak didik anak dia tak sama dengan orang lain. sesungguhnya bapak memang insan yang teristimewa di hati aku.


jadi, aku harap korang tolong doakan bapak aku sembuh cepat2 ye. apa2 pun terima kasih kepada yang sudi mendoakan bapak.


p/s - hanya doa yang kupohon.

Comments

MOge your dad cpat sembuh kathy.. =)

MB follow sini
Akulah Pak Lan said…
Semoga dia cepat sembuh..

Tabah OK
sab solhi said…
semoga dia cepat sihat dan dihindari daripada sebrg perkara yg memudaratkn... awak bykkn berdoa ea....
Ums Niza said…
Yang penting doa kita...insya - Allah dia akan sembuh...rajin2 lah jaga dia...sedap hatinya nanti...
moga bapa awak cepat sembuh...aminn..
Kathy Tuah said…
amin..apa2 pun tq sume sbb doakan bapak saya :')
Mizz ErMa said…
semoga bapak cik kathy cepat sembuh..bapak cik kathy sakit ape?
Kathy Tuah said…
tq..bapak dulu penah kene angin ahmar lepas tu dh okay tp baru2 ni sakit balik..

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.