Maggi Asam Laksa Bersama Sotong & Sepit Ketam!

assalammualaikum & hi ~


bangun pagi gosok gigi, dah sarapan pagi??





tengok, betapa meriahnya maggi aku ni. bukan masa kat hostel dulu masak main rendam dalam air panas je -.-' kali ni terbaek punya! siap ada sepit ketam lagi tu. kesian ketam tu dah kudung sebab tangan dia dah kena patah2..adeh!


aku tau maggi ni tak elok makan selalu tapi kalau kadang2 tak apa jugak kan? huhuhu~ jadi sapa2 yang tengah blur tak tau nak sarapan pe, pergilah cari maggi kat dapur tu. tak ada?? adanya tu, cari betul2 (^_^)


p/s - kenapalah line tak berapa okay ni -.-'

Comments

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.