klik sekali~

Saturday, June 11, 2011

Cendol Jagung Leman Dawi @ Sg Gadut, N9.

assalammualaikum & selamat petang ~


panas2 macam ni kalau dapat layan cendol mesti best kan? kat kampung aku ni payah kut nak cari cendol macam dalam gambar kat bawah ni -.-'




ni pun aku makan masa jalan2 kat N9 dulu, dan sempat makan kat kedai Leman Dawi. tapi owner nye tu memang sempoi je bercerita. dan bukan cerita kosong, tapi cerita yang berfakta! bukan auta ye. bila dia tau kita orang dari Sarawak, senang2 je dia cerita pasal Sarawak. kita orang melopong je dengar. *orang Sarawak yang tak tahu sangat pasal Sarawak! ntah apa2 kan -.-'


okaylah, memandangkan tak dapat makan~ so kita tengok gambar je la ye. bye!


p/s - cuaca kat sini mendung tapi membahang panasnya.

6 comments:

aii si colourfulroses said...

Leman Dawi... Kawan sekolah mak saya... Hehe :)

Kathy Tuah said...

yeke? dia pandai cakap kan? hee~

fyezah hasbullah said...

haih sis khaty .,. petang2 nieh terliur tgok air toh -..- .. sedap sedap sedap :)

NOOR FATIN said...

aduh meleleh air liur. lama xmakan..wuu. sedap2

jia said...

wa...
ada sape2 nak belanja jia?
jom! =)

Cik Kamoo said...

Leman Dawi?? Dah lama nk pegi ... tapi kawan2 ckp dah tak best ... tul ke??


Meh daftar churp2 ..

seorang kamoo di sini & seorang kamie di sana [rempit kehidupan]: Ini Cerita Untung Kalau Kau Memang Rajin!! Baru 2 Hari Tau ...