Cendol Jagung Leman Dawi @ Sg Gadut, N9.

assalammualaikum & selamat petang ~


panas2 macam ni kalau dapat layan cendol mesti best kan? kat kampung aku ni payah kut nak cari cendol macam dalam gambar kat bawah ni -.-'




ni pun aku makan masa jalan2 kat N9 dulu, dan sempat makan kat kedai Leman Dawi. tapi owner nye tu memang sempoi je bercerita. dan bukan cerita kosong, tapi cerita yang berfakta! bukan auta ye. bila dia tau kita orang dari Sarawak, senang2 je dia cerita pasal Sarawak. kita orang melopong je dengar. *orang Sarawak yang tak tahu sangat pasal Sarawak! ntah apa2 kan -.-'


okaylah, memandangkan tak dapat makan~ so kita tengok gambar je la ye. bye!


p/s - cuaca kat sini mendung tapi membahang panasnya.

Comments

Leman Dawi... Kawan sekolah mak saya... Hehe :)
Kathy Tuah said…
yeke? dia pandai cakap kan? hee~
haih sis khaty .,. petang2 nieh terliur tgok air toh -..- .. sedap sedap sedap :)
NOOR FATIN said…
aduh meleleh air liur. lama xmakan..wuu. sedap2
jia said…
wa...
ada sape2 nak belanja jia?
jom! =)

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.