klik sekali~

Friday, June 17, 2011

Antara Kata - Kata Terbaik Dari Novel (1)

assalammualaikum & hi ~




berhati - hati menabur rindu, kelak berpulau di tanah lain.. (Ramlee Awang Mursid. Hijab Sang Pencipta. m/s 57)


aku suka sangat kata2 Tun Mutalib kat atas tu yang ditujukan kepada isterinya Melor. yelah, dalam hubungan kita ni kan, kadang2 kita rindu jugak dengan masa2 lalu. tapi bukan bererti kita nak balik semula ke masa lampau tu, tak! tak!


sebab cinta & kasih sayang mungkin boleh hilang tapi kenangan tu payah jugak nak kita lupakan kan? tipulah kalau ada yang cakap dia dah lupakan semua kenangan lama. kalau dia cakap tak nak ingat lagi kisah lama tu boleh diterima lagi. lain lah kalau dah hilang ingatan -.-'


apa2 pun rindu & kasih sayang kita kepada Allah tiada siapa yang boleh mengukurnya :') bye!


p/s - perut lapar. nak makan!


2 comments:

zaeimah ismail said...

kata2 dalam novel mmg best...boleh menyentuh hati...
*emo plak...^^

Kathy Tuah said...

tau xpe :)