klik sekali~

Wednesday, June 8, 2011

Dia Bercinta Dengan Isteri Orang..

assalammualaikum & hi~


sebelum tu korang layan je dulu picture kat bawah ni.. ketam batu ataupun ketam nipah..nak resepi? klik SINI ~



okay, sebenarnya baru2 ni aku terjumpa dengan kenalan lama.. satu masa dulu aku agak rapat dengan dia.. bila dah sembang punya sembang tetiba je dia cakap dia sedang hangat bercinta dengan seorang perempuan.. cuma masalahnya perempuan tu isteri orang -.-'


secara jujurnya aku memang terkejut dengan pengakuan dia.. macam tak percaya je yang dia bercinta dengan isteri orang.. tapi bila dah difikir balik dunia sekarang ni macam2 boleh jadi.. cuma kalau boleh aku tak nak dia terus2 bercinta dengan isteri orang tu.. dia masih punya banyak pilihan lagi..


tapi apa2 pun tu hak dia, aku ni pun tak berani nak komen lebih2 kan.. nanti dia cakap apa pulak.. cuma yang aku nak pesan kat dia, kalau boleh fikir baik2 dengan apa yang dia buat masa ni.. pada perempuan tu pulak, fikir suami & anak2 yang ada tu.. kalau ye pun ada masalah suami isteri tapi janganlah ia dijadikan alasan untuk cari yang lain..


p/s - semoga kita semua dilindungi dari benda2 macam ni.. amin..


No comments: