Masih Demam...

assalammualaikum & selamat hari rabu ~


pagi ni masih lagi demam. batuk & selsema makin menjadi2 walaupun dah makan ubat. mungkin aku ni jarang demam jadi bila dah demam macam ni la jadinya. lambat nak sembuh T_T




aku tahu gambar kuih bahulu ni tak ada kaitan dengan demam aku jadi korang abaikan jela gambar tu ye -.-' gambar tu sebagai gambar hiasan je. he he he!



biasalah, blog aku ni kan selalu je ada gambar makanan (^-~)V


p/s - jangan lupa sarapan~

Comments

jgn lupa makan ubat, semoga cepat sembuh... tertarik dgn pic bahulu ni sbnrnya... :D
mizzkechique said…
musim org demam skang ni... yela, cuaca kalau panas tu terik sgt... take care ye..

psst, bahulu tu nmpk sedap..lg sedap makan panas2...
+_Miss.Jannah_+ said…
get well soon kathy! :)
sis khaty :) .. heee.. MAKAN UBAT BANYAK2 :) .. biar sihat :)

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.