Resepi Nasi Goreng Daging Ala Sarawak.

assalammualaikum & selamat hari bapa ^^


tengok muka tengok pipi, pagi ni dimulakan dengan resepi *pantun 2 kerat*




resepi kali ni senang dan mudah. sebab apa aku cakap senang sebab resepi ni sama je dengan RESEPI NASI UDANG ALA SARAWAK yang pernah aku post kat SINI dulu. cuma udang tu korang tukar lah dengan daging ye.tak ada daging guna ikan bilis pun boleh. tapi kalau korang perasan resepi aku ni guna benda2 yang basic ada kat rumah je. senang & mudah. yang paling penting sedap! tapi sedap ke?? okaylah, selamat berhujung minggu! bye~


p/s - mulakan pagi anda dengan sarapan pagi (^_^)V

Comments

NasZ said…
segmen dah abis la..haha..

nampak sedap, belum sarapan lagi ni..huhu..

DENGKI ...
angahIera said…
Mesti nyaman! :D breakfst aek milo+roti jak td...
Eppy weekend sis^^
Kathy Tuah said…
nasz - sedap la jugak ^^,

angahlera - nyamanlah juak, tapi mun ikut lidah org lain kmk x tauk lah..hehehe..hepy weekend juak ^^,

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.