Hampir Seminggu Tidak Berblog T_T

assalammualaikum & morning ~


pertengahan tahun dah muncul lagi dan sejak bulan 6 ni berlalu, ini la entri pertama aku pada bulan June -.-' kesian kat blog ni dah ada 'tepecong' sebab hampir seminggu tak updated entri baru.


masa pegi miri 31/5 sememangnya aku bawak laptop. mana boleh tinggalkan tapi langsung tak ada masa nak hadap laptop 25 jam dan 8 hari seminggu macam sebelum ni. betapa busy nya aku -.-' tapi sebenarnya aku busy bercuti di miri & sabah seminggu lepas. maka dengan itu blog tidak lagi penting berbanding keseronokan bercuti bersama adik beradik, ipar duai & anak buah ^^




cuma balik dari sabah aku terus kena demam, selsema & batuk. masa ni pun tengah menyedut hingus dari terus keluar. sungguh 'ceridak' -.-' apa2 pun aku enjoy bercuti di sabah buat kali ke-2. pada naz sorry tak dapat jumpa sebab masa terbatas sangat :'( insyaAllah, ada masa nanti kita jumpa k~


p/s - first time bila demam aku rasa sume makanan tawar. demam sebelum2 ni okay je -.-'

Comments

Ms. Ann said…
emmm.. xpa.. kekadang jer if ada idea baru update...

seronok bercuti ek...

Agak Kurang Senang letak iklan camtu... Saya rasalah
Kathy Tuah said…
heeee..seronok sgt sampai terdemam2 -.-'

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.