Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong.


assalammualaikum & Hi.

pagi - pagi je terus join segmen ni..saat - saat akhir baru berkesempatan nak join..*terima kasih kerana bagi tempoh yang lama untuk segmen ni*..pada sapa nak join klik SINI ye..cepat! cepat! cepat! takut nanti tak sempat!!

okay, ni nak jawab soalan lak..

erm, saya start berblog pada bulan 6 tahun lepas dan untuk tahun 2010 aku ada 5 entri je..hahaha..*time tu lum ada broadband ;( *

kenapa saya berblog??sebenarnya saya berblog pada tahun 2008..masa tu lecturer suruh buat..*dia meWAJIBkan kita orang buat 1 blog*..kalau tak memang saya tak tau pasal blog ni..tapi lepas buat tu tak tau nak maintain dan akhirnya ia terkubur macam tu je..tapi pada tahun lepas, ilham nak berblog datang lak...yeah!

kenapa saya berblog? sebab saya pun nak share sesuatu yang korang mungkin tak rasa dan tak ada..kita memang hidup di dunia yang sama tapi melalui hari yang berbeza-beza..lagipun kemunculan saya ni memeriahkan lagi dunia blog ni kan??hehehe~ perasan!!

apa nak capai? saya nak ramaikan lagi kawan - kawan saya..bukan apa kalau kat blog ni boleh kira beberapa je kawan yang betul - betul saya kenal..*tak macam fb boleh dikatakan 1 sekolah, 1 kolej dan 1 U semua jadi fren kita* tapi kat blog ni yang bestnya kita kenal lebih ramai kawan - kawan..tak tertumpu dengan kawan - kawan yang ada..tu jela yang saya nak capai buat masa ni..for starting as a new blogger kan?

ops! lupa nak cakap yang saya memang dah jadi followers..*kalau tak silap dalam sebulan yang lepas*

p/s - pagi tadi join Yuyu nya segmen..ni lak Bangku Kosong..lepas ni join sapa lak ye??kita tunggu..huhuhu~




Comments

ejulz said…
perghh!! rajin join segmen.. huHu
kathy said…
lom ada entri nak best tok, ya nak alah2 join segmen..hahaha~

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.