JANGAN Pandang Camera!!

assalammualaikum & selamat pagi..

korang ada nampak tak picture kat atas ni?? mesti tau kan pasal contest ni..nak join? meh pergi ke Wajah Rahsia Hati.. kat site tu ada syarat - syarat yang korang perlu ikut..aku ni rasanya insyaAllah dah cukup syarat kut..heeeeee~~

dan gambar yang aku pertaruhkan adalah seperti di bawah ini..tengok betul - betul..aku dengan anak buah aku tak tengok camera pun ye..*peringatan!! masa tengok picture tolong fokus pada si comey Dania, sebab usu Dania tidak secomey dia!!*

erm, pastu kene tag 3 orang kan? sebenarnya aku tak tau nak tag sapa..sungguh! lagipun aku baru je berjinak - jinak dalam dunia BERblog ni..tapi aku tag jelah ye..pada sapa-sapa nama di bawah ni aku tag dan korang tak suka, aku mintak maaf banyak2..

senarai mangsa tag aku!! jatuh kepada~~~
mamaema

annescape

sweet witch

so, itulah entri awal pagi aku hari ni..jangan lupa singgah kat site Wajah Rahsia Hati ni tau..apa - apa pun love ya ~~(^_~)~~

p/s - terfikir - fikir, bila lah giliran aku nak buat contest macam ni jugak erk?? takut kalau buat nanti tak ada yang nak join *betul-betul tak ada keyakinan dirikan??*..



Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.