Blogger Lama Tak Semestinya Ada Apa Yang Blogger Baru Ada.

Bila Hati Bersuara.


Kadang – kadang hati tertanya – tanya,

Kenapa aku tak seperti dia?

Kenapa aku tak seperti mereka?


Namun hati kecil pantas bersuara,

Kenapa nak jadi macam dia?

Kenapa nak jadi macam mereka?

Sedangkan mereka tiada apa yang kau ada,

Dan mungkin ada di antara mereka inginkan apa yang kau ada..


Jadi bersyukurlah dengan anugerahNya..


p/s - lebih kurang macam tu lah dunia berblog ni. tipulah kalau ada yang cakap tak nak jadi macam blogger2 yang dah makin menyerlah. lagi2 blogger baru macam aku. tapi jangan lupa, blogger2 yang dah menyerlah tu lum tentu ada apa yang kita ada. *lagi2 cara penulisan & idea*. so, kita adalah kita. apa yang baik yang diaorang (blogger yg menyerlah) kongsi kita ambiklah sebagai rujukan. apa2 pun teruskan berblog tak kisah baru ke lama. yeeehaaa!! *kenapa aku rasa bahasa aku ni tunggang langgang?? -.-'

Comments

EJA said…
yeah..suka entry ni darl..nobody prfect..
hasrul hassan said…
Salam.
Betul. Setiap blog ada kekuatannya .. cuma tak diserlah dan digilap je lagi. :)
kathy said…
eja - betul tu nobody perfect ^^,

hasrul hassan - tau xpe, ni bau nak gilap ni..heee~

apa2 pun tq cz singgah sini :')

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.