Ini Semua Salah Bangku Kosong!!


Assalammualaikum & Hi

haa..baca title je mesti korang tertanya - tanya pasal apa kan?? erm, mula - mulanya niat di hati nak buka blog sebab nak tulis entri nak pergi Kuala Sepetang esok, nak makan Mee Udang Banjir tapi kesudahannya aku tukar entri lak..ni semua salah Bangku Kosong!! dia folo aku tau tak!! tu yang sangat seronok sampai aku buat entri khas ni..heeeee~

sebenarnya aku ni ada join segmen dia "Blogger Baru Berkumpul Di Bangku Kosong" ..yela, aku ni pun baru berjinak - jinak dalam dunia BERblog ni jadi rasanya segmen macam ni memang sesuai sangat dengan aku..tapi aku join di saat - saat akhir ..huhuhu~.. tapi tanpa aku jangka header aku yang aku cedok dari Leelou Blogs telah di pilih untuk entrinya Terjah BK : Hajat Blogger -Blogger Ini.. wah! aku betul - betul terharu :') *walaupun bukan di review secara terus tapi itu dah jadi satu permulaan yang baik buat aku*

apa - apa pun, aku berblog memang nak tambah kenalan..dan aku pun terjumpa beberapa blogger orang kampung aku *blogger sarawak* melalui segmen macam ni.. seronok sangat bila dapat berbalas komen dengan menggunakan Bahasa Sarawak..hehehe~

jadi, lepas ni aku akan lebih bersemangat untuk berblog! *chaiyok - chaiyok Kathy! yeah!* cuma aku nak mintak maaf awal - awal kalau aku tak update entri on time sebab line internet ni macam apa je..*yang paling teruk bila broadband kena block!* heeeeee~

okaylah, jom kita tidur sambil bermimpi indah..

p/s - Bangku Kosong jadi follower aku yang ke 113 (^^,)V




Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.