klik sekali~

Sunday, March 20, 2011

BEN ASHAARI : TERIMA KASIH IBU !


assalammualaikum & hi.

walaupun penat sebab seharian berjalan tanpa hala tuju, namun ku gagahi juga untuk join segmen yang amat bermakna ini..so Abang Ben, saya nak join lagi ni..pada sapa nak join meh klik SINI.

okay, cerita pasal mak ni kan kenangan yang paling saya tak dapat lupa bila saya ucapkan perkataan "mak, saya sayangkan mak! sayang sangat2!"..dan saya ucapkan benda yang sama kat bapak saya..menitis air mata mak dengan bapak masa tu..saya percaya tak semua orang yang akan ucapkan perkataan tu kan? kita memang sayangkan mak bapak kita tapi nak lafazkan perkatan sayang tu memang agak susah..saya pun baru-baru ni baru berjaya melafazkan kata-kata keramat tu..bagi sapa2 yang selalu ucapkan perkataan macam tu kat parent dia, baguslah ^^,

sapa yang saya lebihkan?erm, mestilah mak. lagi-lagi saya anak bongsu jadi manja dengan mak tu lebih sikit. heeee~ tapi tu tak bermakna saya tak sayangkan bapak saya tau..saya sayang kedua -duanya. sayang sangat2!

pasal hantar mak bapak kat rumah orang tua tu ,insyaAllah tak.

bagi yang berebut harta tu saya tak berani nak komen apa - apa sebab saya tak tau sangat perkara yang berkaitan dengan wasiat, yang saya tau wasiat tu amat penting untuk dituruti. tapi kalau boleh biar ikut apa yang telah diwasiatkan oleh mak bapak kita buat. dan janganlah sampai bergaduh sesama adik beradik semata - mata nak berebut harta kan?

erm, itu jelah kut. apa - apa pun semoga mak dan bapak kita sentiasa dilindungi dan diberkati Allah swt. amin~

p/s - mari sama - sama mendoakan supaya bapak saya kembali sihat seperti biasa..sebab bapak tak berapa sihat sejak kebelakangan ini :(

No comments: