klik sekali~

Thursday, July 7, 2011

Pulut Kuning Dan Sambal Ayam.

assalammualaikum & hi ~ 


aku ada citer pasal pulut ayam kat SINI kan? jadi aku pun buatlah pulut kuning je. tapi makan dengan sambal ayam. sedap gila *kalau sedap giler tu maksudnya tak sedap sangat berbanding sedap gila ;p





resepi? ala, macam malas je aku nak taip resepi ni *macamlah ada orang mintak resepi T_T apa2 pun pulut kuning dan sambal ayam ni memang TERBAEK dari ladang :) okaylah~ bye! 


p/s - sebenarnya tak tau nak up entri apa (-_-)

8 comments:

cik nana said...

x pernah lagi mkn pulut kuning ngn sambal ayam. selalu tu mkn dgn kari ayam ;)

Dea said...

nyamansss..:)

Cik Ezy said...

lame xmkn pulut kuning..
terliurrrrrr

Kathy Tuah said...

cik nana - masa tu sambal ayam je ada jadi belasah jela..hehehe~

dea - nang nyaman!

cik ezy - kesian kat die..hihi..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

mak aih, sodap rupanya..meh lah sikit :P

Kathy Tuah said...

nak ke? meh cni ^^,

CIK JATT said...

nampak sedap. pandainya kathy masak

pena rozie said...

sedap....