Pulut Kuning Dan Sambal Ayam.

assalammualaikum & hi ~ 


aku ada citer pasal pulut ayam kat SINI kan? jadi aku pun buatlah pulut kuning je. tapi makan dengan sambal ayam. sedap gila *kalau sedap giler tu maksudnya tak sedap sangat berbanding sedap gila ;p





resepi? ala, macam malas je aku nak taip resepi ni *macamlah ada orang mintak resepi T_T apa2 pun pulut kuning dan sambal ayam ni memang TERBAEK dari ladang :) okaylah~ bye! 


p/s - sebenarnya tak tau nak up entri apa (-_-)

Comments

cik nana said…
x pernah lagi mkn pulut kuning ngn sambal ayam. selalu tu mkn dgn kari ayam ;)
Dea said…
nyamansss..:)
Cik Ezy said…
lame xmkn pulut kuning..
terliurrrrrr
Kathy Tuah said…
cik nana - masa tu sambal ayam je ada jadi belasah jela..hehehe~

dea - nang nyaman!

cik ezy - kesian kat die..hihi..
mak aih, sodap rupanya..meh lah sikit :P
Kathy Tuah said…
nak ke? meh cni ^^,
CIK JATT said…
nampak sedap. pandainya kathy masak

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.