Bila Abang Aku Memasak.

assalammualaikum & hi~


aku baru je selesai menjenguk blog abang aku. tetiba, aku ternampak sekor ayam tergolek2 dalam entri dia. bukan main ayam tu menggoda aku yang sememangnya lemah akan godaan dari sebarang makanan ni -.-' cheese cake punya ayam! aku baru je lepas makan tapi tengok kau posing macam tu buat aku lapar balik T_T sampai hati kau ayam~


sumber SINI.

korang tengok, bukan main eksyen dia dalam pinggan tu. eish - eish - eish! yang tak tahannya ayam ni abang aku yang buat -.-' saje dia nak menjatuhkan reputasi adiknya yang kureng pandai masak ni. hihi~ apa2 pun ayam ni tak nampak macam ayam bunuh diri kan? nampak macam ayam yang mati dalam iman sebab nampak amat menyelerakan *ala, ayat bodek ni* (^_^)V


sumber SINI.


lepas tu, dia tayang pulak kepak ayam ni. tak boleh blah kan? favorite ni bro! aku macam nak bunuh diri je tengok kepak ayam ni *hyperbola sungguh* korang apatah lagi kan? ala, mengaku je yang korang tengah imagine meratah - ratah kepak ayam ni sambil cicah dengan sos *drooling*


apa2 pun abang aku memang pandai masak *sambil tepuk tangan - bodek lagi* jadi aku nak cek tiket nak pergi miri untuk request makanan macam2 kat dia *tetiba* ~ okaylah, bye!


p/s - ayam oh ayam kenapa engkau sedap, macam mana aku tak sedap abang kau yang masak *oh, kalau aku masak tak sedap lah?? sobsobsob~

Comments

cik nana said…
whoaah ala2 ayam panggang tu, ke ayam golek? hehe tadi cik nana pegi pasar malam jumpe ayam cmni org tu ckp ''ayam seksi''..hehe
.:Yana:. said…
menggoda sungguh kepak ayam itu..

salam kenal..
kathy said…
qaseh - sedap ^^,

cik nana - ayam seksi erk?? adoi!! hahaha..

mama dhia - mmg mengoda ;) salam kenal jugak ^^,

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.