klik sekali~

Sunday, July 17, 2011

Potato Spring.



assalammualaikum & hi~ 




lama dah tak makan potato spring sejak aku balik kuching. sebab kat kuching ni aku tak tau kat mana ada jual potato spring yang terbaek dari ladang dan lautan dalam -.-'


kalau kat seremban aku suka beli kat pasar malam ampangan. sedap dan besar potato dia. puas anak cucu cicit tekak dan perut separa slim ni makan. 


jadi, kesimpulannya..sape2 yang rasa bermurah hati meh lah pos kat aku. huhu~ okay, bye! 


p/s - aku rasa nak jadikan blog ni blog masakan je lah. hahaha.. tetiba~

5 comments:

fa said...

pernah rasa sekali.. tapi x dpt nk terima rasa dia.. hehe.. maybe sbb fa mkn time da sejuk.. ngege..

si ngokngek said...

waw potato spring...masa naik bas biasa lar tgk pakcik tua jual..tapi tak pun rasa..best tak??

izfanora said...

terliur rasanya.. xpnh mkn pun benda nie, tp selalu jumpa kat pasar. sedap ker?

Kathy Tuah said...

fa - so far sy makan k je..sbb sy makan time panas2.. heee~

si ngokngek - best jugak.. nnti try la ye ^^,

izfanora - kalau kat sana mmg senang nak jumpa kat pasar malam..sedap gak..

angahIera said...

nyum2...salu makan potato spring...

sis, da tag ktk rah blog (: