klik sekali~

Wednesday, July 27, 2011

Sukarnya Memohon Kemaafan.

assalammualaikum & hi~ 


 
sumber gambar SINI.

..terlalu lama kutunggu saat ini untuk meluahkan maaf yang tersembunyi..


dalam masa tiga tahun, hari ni baru aku berani minta maaf dekat seseorang tu. rasa macam ringan je beban kat bahu ni dah. dan aku akui bukan senang nak memohon kemaafan. tambahan pula bila kita yang buat silap. sebab kita bukan mudah jugak nak mengakui kesilapan diri kan? eh, bukan kita. tapi aku -.-'


alhamdulillah dia dah maafkan. tu yang aku rasalah, dalam hati dia, aku tak tau. cuma buat masa ni aku bersyukur sangat sebab masih diberi peluang untuk memohon kemaafan dari dia. lepas ni aku harap hubungan aku dengan dia akan baik semula. insyaAllah. 


buat seseorang tu ~ terima kasih dan maaf atas segalanya. saya dah lama nak mintak maaf kat awak tapi saya tak berani. sebab dalam hal kita memang saya yang salah. cuma saya harap hubungan kita akan bertambah baik. amin.. 


p/s - bila dekat - dekat nak puasa & raya ni, entri lebih terjurus ke arah itu. apakah?? huhu~



2 comments:

Elih Japahar said...

Mohon lah kemaafan tanpa perlu berfikir panjang..nanti terlambat pulak..! tak perlu tunggu raya kot..

Kathy Tuah said...

tu la pasal..apa2 pun thanks :')