Bila Si Comey Sakit Lagi.



assalammualaikum & hi~




kejap tadi abang aku call mak cakap si comey kat gambar atas ni terpaksa dimasukkan ke hospital lagi. kali terakhir dia masuk hospital pada 19/5 yang lepas. baca kat SINI sebab aku ada citer pasal ni kat situ.semoga dania cepat sembuh. amin~ 

p/s -  cuaca panas je sekarang ni kan. jadi jaga kesihatan diri & anak2~




Comments

SoLy SoLicious said…
semoga die kuat melawan kesakitan ^__^
muhamadsufian89 said…
semoga dia cepat sembuh ye. amiin. :)
Sik tauk nak ngadu ngan siapa deng...Nak minta Mak datang sitok pun susah juak sebab ada perkara yang lebih mustahak di Kuching perlu diberi perhatian ~ Bapak~.Doa jak agar Dania lakas bait. Tadik kul 12.30 malam suhunya masih 38.5"c. Harap2 esoknya turun dah boleh balit...Nangis abang bila nangga DVD Toys yang paling suka ditangga Dania...
Kathy Tuah said…
soly solicious & muhamdsufian89 - amin & thanks :')


abang dilah - tedah..xpa, insyaAllah suma okay..gikpun Allah x kan berik ujian mun nya tauk ktk org x kuat..sbb ktk org kuat lah nya berik mcm ya..moga dania cpt bait..amin..

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.