Saya Suka Menari!

assalammualaikum & hi~ 


ada sape2 yang suka menari tak? sebab dulu aku ni suka menari. dan masa aku form 6 aku ada jugak ikut buat performance. dan aku jugak ikut kursus tarian sepanjang tahun under KPSU.  


kiranya dulu aku ni seorang penari. haha~  banyak sebenarnya gambar nak tunjuk tapi macam tak sesuai je kan sebab dulu free hair, tak macam sekarang :')


~miss google~

tapi sekarang ni aku dah tak ada lagi ikut apa2 sahaja tarian. kadang2 rindu jugak :') lagi2 aerobic dance. tu yang aku paling suka. masa tu body memang fit. berat badan pun dalam 47kg je. sekarang tok sah tanya berapa kg T_T 


macam nak menari je dalam bilik ni. huhu~ okaylah. bye!


p/s - lucu je tengok gambar masa zaman sekolah dulu ;D

Comments

oho...bekas penari rupenyer ye ;p biasanya penari2 ni syomel2 org nyer..hehe
kathy said…
adoi!! xde syomel2 pun -.-' huhuhu~
ojousara said…
hi kathy, sy pon suka dance gak!

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.