Kaki Gaduh.

assalammualaikum & hi~


jangan disangka muka ayu macam ni tak reti nak gaduh~ tak caye meh kita jumpa kul 9 kat bawah pokok taugeh -.-'


aku memang tak suka dia. dia lagilah tak suka aku. tapi satu hari tu tak boleh tahan, pertengkaran terjadi jugak. dari kutuk mengutuk ke tarik menarik rambut. cis, aku paling pantang orang tarik rambut aku. 


ye la masa tu rambut guna jari pun boleh sebab masih free hair lagi kan? jadi aku tolak dia dengan kuat sampai dia jatuh tergolek. hahaha. Puas hati aku. dan aku makin puas bila korang tertipu dengan citer rekaan aku ni. hihihi~ sorry..


sebenarnya aku bukanlah dilahirkan sebagai pempuan kaki gaduh. sebab aku dilahirkan sebagai pempuan berjiwa lembut dan mempunyai ciri – ciri pempuan melayu terakhir *sila tengok picture kat atas tu sekali lagi untuk mengukuhkan fakta ini. hahaha* aku tak suka lah nak gaduh – gaduh. walaupun dulu penah jugak bermasam muka dengan kekawan tapi tak sampailah macam kes kat atas tu.


aku lebih suka ambik jalan tengah iaitu berdiam diri. orang cakap apa ke aku malas nak layan. biar je. diam bukan bererti aku takut tapi aku tak suka nak complicated kan keadaan. lagipun macam buruk je pempuan gaduh sambil tarik – tarik rambut kan? err..okaylah, bye!


p/s - kalau malek yang gaduh dengan shark nampak okay lagi (^_^)V

Comments

Elih Japahar said…
Jangan gaduh2 k..lebih baik berdiam drpd bermusuh :) ehh, mcm pernahku lihat kamu ni...
kathy said…
tau xpe.. mcm penah lihat? penah lihat kat blog kan? heee~
Anonymous said…
ko ayu ke? muka ko ok je, tapi ble ko ckp ko ayu aku rasa macam, please lah... jgn puji dri sndiri... tgu org lain yg puji.
kathy said…
tq atas teguran..

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.