Lemang Cicah Kari Ayam!

 assalammualaikum & hi~


selamat pagi anak2 , hari ni menu bekpes kita adalah lemang cicah kari ayam! jangan ingat iklan kat tv je dah ada aura2 nak puasa & berhari raya. kat rumah aku ni pun tak terkecuali (^_^)V




kari ayam tu aku buat tapi lemang tu abang aku yang buat. aku belum ambik krusus nak buat lemang lagi -.-' tapi kan, apa guna aku ada 4 orang abang, sorang abang ipar & sorang bakal suami jadi biarlah diaorang yang buatkan? aku tolong makan, dah memadai :')


dah2, tak mo cakap banyak. jom kita makan. bismillah... 


p/s - teringat kat 'si dia' yang suka sangat makanan berspesiskan pulut~

Comments

fa said…
sedapnya.. terliur au.. hee ^^
cik nana said…
wahh sedap..kari tu nmpak pekat sdp buat cicah. mmmm terliur da ni.
Ums Niza said…
sedapnya...tengok je aku dah lapar
arghhh..sodapnye tgk!..ada khidmat penghantaran x?heh..
Kathy Tuah said…
fa - sedap jugak lah.. hihi~

cik nana - sabar cik nana! tahan air liur tau.. hehehe~

ums niza - tau xpe ^^,

entoycairo - ada2..esk smpi lah tu ^_^V

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.