klik sekali~

Thursday, July 14, 2011

Lemang Cicah Kari Ayam!

 assalammualaikum & hi~


selamat pagi anak2 , hari ni menu bekpes kita adalah lemang cicah kari ayam! jangan ingat iklan kat tv je dah ada aura2 nak puasa & berhari raya. kat rumah aku ni pun tak terkecuali (^_^)V




kari ayam tu aku buat tapi lemang tu abang aku yang buat. aku belum ambik krusus nak buat lemang lagi -.-' tapi kan, apa guna aku ada 4 orang abang, sorang abang ipar & sorang bakal suami jadi biarlah diaorang yang buatkan? aku tolong makan, dah memadai :')


dah2, tak mo cakap banyak. jom kita makan. bismillah... 


p/s - teringat kat 'si dia' yang suka sangat makanan berspesiskan pulut~

5 comments:

fa said...

sedapnya.. terliur au.. hee ^^

cik nana said...

wahh sedap..kari tu nmpak pekat sdp buat cicah. mmmm terliur da ni.

Ums Niza said...

sedapnya...tengok je aku dah lapar

E n t o y C a i r o said...

arghhh..sodapnye tgk!..ada khidmat penghantaran x?heh..

Kathy Tuah said...

fa - sedap jugak lah.. hihi~

cik nana - sabar cik nana! tahan air liur tau.. hehehe~

ums niza - tau xpe ^^,

entoycairo - ada2..esk smpi lah tu ^_^V