klik sekali~

Thursday, July 28, 2011

Jagung.

assalammualaikum & hi~ 




pagi - pagi dah makan jagung. tapi spesis jagung tak cukup umur -.-' tapi aku lebih suka makan jagung macam ni daripada jagung yang isi dia penuh tu.


jagung ni bagus untuk menguatkan tulang, gigi, rambut & hati. lepas tu boleh turunkan tekanan darah. sape yang on diet ni bagus makan jagung sebab sifatnya bebas lemak & rendah kalori. untuk info lanjut tentang jagung klik SINI laju - laju ^_^ 


tapi, memandangkan jagung yang aku makan ni tak cukup umur pasti kandungan segala kebaikan dalam jagung tu pun tak matang lagi T_T 


p/s - jangan skip sarapan tau!

2 comments:

Elih Japahar said...

sedapnyaaa!...nak jugak :)

mira blur said...

sarapan baik untuk kesihatan...