Jagung.

assalammualaikum & hi~ 




pagi - pagi dah makan jagung. tapi spesis jagung tak cukup umur -.-' tapi aku lebih suka makan jagung macam ni daripada jagung yang isi dia penuh tu.


jagung ni bagus untuk menguatkan tulang, gigi, rambut & hati. lepas tu boleh turunkan tekanan darah. sape yang on diet ni bagus makan jagung sebab sifatnya bebas lemak & rendah kalori. untuk info lanjut tentang jagung klik SINI laju - laju ^_^ 


tapi, memandangkan jagung yang aku makan ni tak cukup umur pasti kandungan segala kebaikan dalam jagung tu pun tak matang lagi T_T 


p/s - jangan skip sarapan tau!

Comments

Elih Japahar said…
sedapnyaaa!...nak jugak :)
mira blur said…
sarapan baik untuk kesihatan...

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.