Best Ke Single?

assalammualaikum & hi~




bila dah ada couple sibuk nak single. bila dah single sibuk nak ada couple. itulah sikap sesetengah manusia kan? tak penah puas dan tak penah nak bersyukur.


aku dulu pun penah terfikir macam tu. boring bila ada couple. tapi bila usia dah semakin kedepan dan tak nak berundur walaupun selangkah kebelakang maka aku pun dah tak ada nak fikir macam tu. sekarang aku nak perhubungan yang lebih serius :') 


so best ke single? kalau korang tanya kat aku, aku jawab best. sebab life kita tak ada sape nak kisah. senang nak bersuka ria di hari raya dengan kawan - kawan. tak kira laki ke perempuan ke ataupun campuran jantina. eh, ada ke? ermm.


tapi, bila ditanya pulak best ke ada couple? aku jawab LAGI BEST! ooooo...macam lagu iklan myvi baru tu (^_^) bukan apa, macam yang aku cakap tadi aku nak hubungan sekarang nak yang lebih serius. family pun dah kenal dia. alhamdulillah. dia diterima dengan baik.sebab tu lagi best.


apa - apa pun terpulang pada korang sendiri jugak. kalau nak single, single lah. kalau nak couple, couple lah. terpulang. tak ada nya aku nak marah (:  cuma aku nak cakap sikit, tak semestinya bila seseorang tu dah ada pasangan dia terus lupa kawan - kawan dia. tak semua macam tu. ingat tau~ 


p/s - nak tengok Stanza Cinta (^_^)V

Comments

n.h.h said…
:)semoga kekal berbahagia, :)
saya dewi said…
dewi harap hubungan kamo kekal sehingga jinjang pelamin oke. all da besh darl ^__^
kathy said…
amin..tq awk :')

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.