klik sekali~

Monday, May 9, 2011

ABC Special @ Mak Teh Mee Banjir Udang!

assalammualaikum & selamat malam~


err..kat tempat korang panas tak? kat kampung aku boleh tahan jugak panasnya. sampai malam2 macam ni pun masih panas. yang aku perasan sejak dua tiga hari ni cuaca agak panas -.-' dah duk depan kipas pun masih panas. *rumah aku tak ada aircond macam rumah korang T_T


tapi kan, dalam keadaan panas macam ni kalau boleh makan ABC kan bagus. malam tadi aku dengan kawan baik aku emi dah pun tapau ABC kat area pasar Satok. bila dah makan malam tadi, malam ni nak lagi makan. dan memori aku yang agak nakal ni terus duk ingat dengan ABC Special kat Kedai Mak Teh kat Kuala Sepetang.






ni la ABC kat Kedai Mak Teh tu. ala kedai yang aku pegi 2 kali tu macam yang aku citer kat SINI dan kat SINI. jadi kalau korang nak makan kat kedai tu cuba la ABC dia tau, tapi kalau makan sorang memang tak habis. aku sarankan korang kongsi. harga dia kalau tak silap dalam rm2.50 je.


okaylah, aku nak buat minumam berasaskan ais ni. bye!


p/s - err..ada orang penah cakap kalau terasa panas sangat tu maksudnya banyak dosa. betul ke??

3 comments:

Lulu caldina said...

boleh ke habis?

Kathy Tuah said...

x leh! kene share 2 org ^^,

Kathy Tuah said...

x leh!! kene share 2 org ^^,