klik sekali~

Saturday, May 7, 2011

Resepi Puding Karamel Ala Sarawak.

assalammualaikum & hi~


petang tadi aku try buat puding karamel. pertama kali buat, punya lah cuak takut tak jadi -.-' tapi memandangkan confident level aku ni agak tinggi maka dengan semangat yang ada aku telah berjaya membuat puding karamel!! *sila tepuk tangan*


ingatkan susah buat puding karamel ni tapi rupa2nya tak la susah sangat pun cuma manis sikit. anak buah aku siap makan 2 potong. jadi maknanya sedap la kan?? *naik lift tekan sendiri la pulak T_T




haaa.. ni la dia puding karamel aku. acuan kecik tak ada jadi aku guna jela acuan besar. tu yang nampak agak nipis. erm, sebenarnya resepi ni aku ambik kat Alia@myresipi.com. ala korang klik je la kat situ. ada resepi nya. cuma nama resepi tu je aku tambah ala Sarawak sebab aku kan orang Sarawak jadi saje je letak ala Sarawak. tak apa kan?? okaylah bye!


p/s - apa2 pun tq to Alia sebab puding karamel ni memang sedap ^^,V

5 comments:

GamUHU said...

nak jugak.:D

Nieda said...

WAh , makan puding karemel ya. Kalau dekat boleh tumpang sekaki.

Kathy Tuah said...

gamUHU - meh cni ^^

nieda - tu la sy ni kat kuching.. jauh kan?? huhuhu~

fyezah hasbullah said...

aduh .. sedapnya nengoknya .. terliur seketika .. hee .. NAK JUGAK :)

Kathy Tuah said...

fyezah - nak ke?? meh cni ^^,