ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA ..

assalammualaikum & selamat petang ^^,


rasanya masih sempat kut nak join segmen orang kat dalam header bawah ni.. heee~




so, pada sapa2 yang nak join meh klik SINI ye.


" ANDAI KEKASIH KU DIKEBAS ORANG .. APA YANG AKAN AKU BUAT PADA MASA ITU JUGA ? "


yang pertama yang aku akan buat adalah menangis! aku ni terlampau gembira pun boleh nangis apatah lagi kalau terlampau kecewa dek kerana kekasih dikebas orang T_T memandangkan tak pernah terjadi kat aku jadi macam takut lak memikirkannya -.-'


tapi tak apa, aku cuba andaikan apa yang akan aku lakukan masa tu jugak. erm, aku akan marahkan bf aku tu tanpa dengar penjelasan dia. dan aku akan serang pempuan yang kebas bf aku tu! tapi yang pasti masa aku marah bf dan serangkan pempuan tu pasti aku menangis.


kalau marahkan si bf aku akan tanya kenapa dia buat aku macam ni? lagi2 kalau dia merupakan lelaki yang kita impikan untuk dijadikan suami. pada pempuan yang kebas dia tu lak aku akan marah dia cukup2! bagi aku dua2 mereka ni salah jadi alang2 dah marah baik marah secara berGU dari SOLO. *jimat air liur aku*


apa2 pun semoga benda ni tak terjadi lah. amin... sebab aku sayang sangat2 kat si dia. walaupun dia tak sehebat & sehensem mana tapi aku harap tak ada lah sampai muncul bab kebas mengebas dalam hubungan kita orang ni. tu je lah kut, bye!





Comments

cik Ida said…
berdoa semoga dijauhkan benda-benda camni.. :D
MyraAyreen ^^ said…
hehehehehe ,

kes serang menyerang lah ni ,
dasyat2 .

datang jenguk dari sesgmen abang Ben :D
Kathy Tuah said…
tq sume sbb singgah sini ^^,

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.