klik sekali~

Friday, May 6, 2011

Minum Petang Dengan Aneka Jenis Kuih Muih!

assalammualaikum & selamat petang!


masa untuk minum petang. korang yang keje tu buat keje elok2 ye. orang macam aku ni tak yah ikut, sebab aku duk rumah je tuk memperabiskan beras -.-'


tapi tak apa, tak lama lagi dah start keje ^^ masa tu jangan haraplah nak bersuka suki macam ni T_T



ada korang tengok gambar kat atas ni?? haaa.. macam2 kan?? ni untuk aku sorang makan ^^ *tak tahu leh habis ke tak* sebab mak & bapak pegi ikut pakcik buat terapi.


sapa yang buat sume ni?? agar2 tu aku & mak yang buat. apam balik tu lak mak cik aku, kek pisang yang kaler coklat tu kakak ipar aku buat. pastu ketupat, kek kaler kuning & kuih yang dalam daun pisang tu kakak & mak yang buat (^^,)V


IKLAN *sudut belajar Bahasa Sarawak - molah = buat*


tapi maaf la ye, aku ni kurang pengetahuan sikit tentang nama2 kuih - muih ni -.-' maaf ye. bye~


p/s - ada jiran2 yang suka hantar makanan macam ni memang best. lagi2 kat kawasan rumah aku ni majoriti kaum kerabat keluarga aku je :)

1 comment:

nurul nadia nasir said...

SESI BALAS KUNJUNGAN!HEE SALAM KENAL