Hargai Hujung Minggu Anda!

assalammualaikum & selamat pagi~


sebelum tu takziah buat mangsa - mangsa yang terlibat dalam kejadian tanah runtuh di Rumah Anak - Anak Yatim & Anak - Anak Hidayah Madrasah Al Taqwa. Al - Fatihah..


baiklah, berbalik pada entri kita kali ni aku nak tanya hari ni korang nak pergi mana? mesti ada yang nak pergi keluarg tengok wayang kan? tak pun duduk kat rumah bersama keluarga tersayang.


tak kisahlah sama ada kita keluar ataupun duduk kat rumah tapi kita kena hargailah hujung minggu kita sebaik mungkin. janganlah sibuk memanjang sangat. pada yang memang shift kerja dia kena hujung minggu tu lain ceritalah kan? okaylah, bye!


p/s - terasa nak makan nasi minyak lah pulak! tapi tak ada jemputan kahwin lak hari ni. kena tunggu minggu depan lagi la jawapannya T_T


Comments

EYFAalias said…
Al-fatihah untuk mangsa tanah runtuh.
hmm. mana tahu ni kite nk g tgk wayang? ehehe.

nasi minyak meh pg lorong belakang umah eyfa ada kenduri. hehehe
Kathy Tuah said…
eyfa nak g tgk wayang eh?? take care tau..umah eyfa kat ne? jap lagi kita g sana..heeee~

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.