Kuih Takir.

assalammualaikum & selamat malam ^^,





macam biasa entri berkaitan dengan makanan muncul jugak. ni kuih takir. aku tak tau lah kalau orang kat semenanjung panggil kuih ni apa. okaylah, nak tido awal sebab awal pagi esok nak gerak ke miri. bye!


p/s - doakan aku selamat pergi & balik ye :')

Comments

kAmi dAn mEreKa said…
eh, ni sama dengan kuih pelita kan kak? yang dalam nya ada sengkuang cina tu, kan? :)
anysspunyeblog said…
rase orang semenanjung panggil kuih pelita,kuih sampan..
hye..sedapnye kuih 2..nt sggh blog kite..folowed you!
Kathy Tuah said…
kami & mereka - errr..yg ni xde sekuang pun T_T

anysspunyeblog - yeke? saya tau makan je, tapi x tau sgt nama dia -.-' huhuhu~

frau reen - tq awk..inyaAllah nanti sy singgah ^^,

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.