klik sekali~

Saturday, May 7, 2011

Nak Tengok Citer Hindi ^^

assalammualaikum & hi~


taip laju2 sebab kejap lagi dah kul 2. nak tengok citer hindi kat TV3. ala citer dilwale duniya le jayenge yang Shah Rukh Khan dengan Kajol yang berlakon tu!




aku ni memang peminat Shah Rukh Khan okay! lagi2 citer kuch - kuch hota hai tu ^^, dulu banyak gak CD citer dia kat rumah aku tapi bila dah ada yang pinjam sampai sekarang langsung tak pulangkan lagi!! tension I -.-'


okaylah, aku nak tengok ni. sape yang tak minat gi main jauh2. bye!

3 comments:

wasabi onee-san said...

syok na juak nangan cita hindi o..

Ms. Ann said...

NAK TENGOK GAK.... LAMA TAK TENGOK NIE....

Kathy Tuah said...

wasabi - yalah, nang syok ;D

ann - ann pun minat jugak erk? gud3~~ heee..