Resepi Mee Maggi Special.

assalammualaikum & selamat pagi ^^,


pagi2 lagi terus megi. tapi kalau makan megi tak lengkap kalau tak ada bahan2 tambahan yang lain. jadi aku pun cek dalam peti ais dan jumpa la sotong, fishball & sosej. pastu tambah dengan sayur pucuk manis *kalau tak silap*. kalau kat sarawak kita orang panggil sayur cangkuk manis *aku memang suka kalau makan megi campur dengan sayur tu*




ni la rupanya. aku ni kalau masak megi suka airnya sikit je. baru terasa kari megi tu. tapi aku kurang suka makan megi campur telur -.-' terasa cepat muak~ resepinya pulak... ermmm, tak payahlah aku bagi tau. ala, korang tau nya kan? kalau nak tambah apa2 dalam megi korang tu korang masukkan je ikut selera korang. *tajuk entri bukan main lagi ;p


IKLAN *sudut belajar Bahasa Sarawak - suntong = sotong*


kalau cerita pasal megi ni teringat masa study dulu. kalau malas pegi cafe mesti makan megi. dan masa tu jugak teringin kalau boleh nak makan megi yang macam kat atas ni. tapi jangan mimpi la sebab masa tu masak megi guna air panas je T_T


tapi, tak apalah. sume tu dah tinggal kenangan. cuma megi ni tak elok makan selalu. makan sekali sekala tak apa. *masa kat U dulu selalu je aku makan..teeettt* okaylah,bye!


p/s - kenapa erk, kalau duk kat rumah mesti rasa nak makan je?? ermmm~



Comments

ejulz said…
nang nyaman la mggie special ya.. haHa
lapar pula bila baca entri ni... hee~
syazana razak said…
wah wah cedap jer tgok..:)
Kathy Tuah said…
ejulz - mesti la nyaman ^^,V

izzat - heeee~

syazana - sedap sgt2..hehehe~
anismelon said…
lapor perot..tngok megi pon jd..weee
EYFAalias said…
mak aiii. ni betul2 special ni. huhu
Kathy Tuah said…
anismelon - g makan k..jgn biarkan perut tu lapar ^^,

EYFAalias - hahaha..tau xpe ;p

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.