Resepi Ikan Terubuk Goreng Ala Sarawak.

assalammualaikum & hi~


masa menaip ni tepat kul 12.50 tengah hari. aku baru je lepas makan. hari ni menu biasa je. ikan terubuk goreng, sayur pucuk manis & sotong masak rebus.




ni ikan terubuk goreng yang punya banyak tulang tapi sedap nak mamp*s! ada telur lak tu ^^,
resepinya mudah je. korang goreng macam korang goreng ikan yang lain2 tu. ala hanya letak garam & tepung kunyit pastu goreng. siap! senang kan resepi nya?? sapa tak tahu masak macam ni campak je sungai. joking!! heee~


IKLAN *sudut belajar Bahasa Sarawak - engkah = letak*


apa2 pun, kalau makan tu jangan lupa baca doa =') okay, bye!


p/s - sapa nak ikan terubuk masin?? aku nak p semenanjung tak lama lagi ni..ye2 je la kan?? kihkihkih~

Comments

singgah balas..tq sudi follow blog saya....sedap ni .lama tak makan terubuk masin
Kathy Tuah said…
hehehe..tq jugak sbb sudi singgah sini ^^,
Ina said…
dah mai ke semenanjung ka???Akak nak ler terubuk masin .Hehehe..
Selalu beli kat Tanjung dawai jer..teringin juga nak rasa terubuk masin sarawak.

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.