klik sekali~

Tuesday, May 3, 2011

Resepi Ikan Terubuk Goreng Ala Sarawak.

assalammualaikum & hi~


masa menaip ni tepat kul 12.50 tengah hari. aku baru je lepas makan. hari ni menu biasa je. ikan terubuk goreng, sayur pucuk manis & sotong masak rebus.




ni ikan terubuk goreng yang punya banyak tulang tapi sedap nak mamp*s! ada telur lak tu ^^,
resepinya mudah je. korang goreng macam korang goreng ikan yang lain2 tu. ala hanya letak garam & tepung kunyit pastu goreng. siap! senang kan resepi nya?? sapa tak tahu masak macam ni campak je sungai. joking!! heee~


IKLAN *sudut belajar Bahasa Sarawak - engkah = letak*


apa2 pun, kalau makan tu jangan lupa baca doa =') okay, bye!


p/s - sapa nak ikan terubuk masin?? aku nak p semenanjung tak lama lagi ni..ye2 je la kan?? kihkihkih~

3 comments:

SuhaimiKassim@teruna9752 said...

singgah balas..tq sudi follow blog saya....sedap ni .lama tak makan terubuk masin

Kathy Tuah said...

hehehe..tq jugak sbb sudi singgah sini ^^,

Ina said...

dah mai ke semenanjung ka???Akak nak ler terubuk masin .Hehehe..
Selalu beli kat Tanjung dawai jer..teringin juga nak rasa terubuk masin sarawak.