Malam Di Pantai Pandan.

assalammualaikum & selamat malam ^^


malam ni bertemankan dengan nyanyian ombak. sambil tengok abg2 & anak buah buat BBQ. aku macam biasa jadi tukang tengok & tukang makan -.-'


IKLAN *sudut belajar Bahasa Sarawak - mandik = mandi*


tadi sempat la jugak 'bermesra' dengan air masin petang tadi sampaikan anak buah aku tak nak sudah mandi T_T




ni sebelum mandi. sempat BERposing sakan dengan anak buah ^^,




ni permandangan masa senja. aku nak upload banyak gambar takut korang muak pulak. jadi aku upload kat fb je.


apa2 pun, hari ni seronok sangat sebab dapat bersuka ria hingga tak ingat dunia. hehehe~


p/s - tak sabar nak makan kepak ayam bakar. yummy!

Comments

Dea said…
lmk dah xmandik pnte... huhu
EJA said…
saya pun nak kepak aym bakar..boleh?
Muhammad Burn said…
pantai pandan kat mana?
Kathy Tuah said…
dea - ada masa g jak mandik..hehe~

eja - boleh2, meh cni meh cni ^^,

muhammad burn - kat area Lundu sebelum Sematan..nk terangkan secara specific x pandai lak..huhuhu~

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.