klik sekali~

Monday, September 19, 2011

Mana Satu Pilihan Korang? | Entri Bergambar.

assalammualaikum & hi~ 

entri kali ni penuh dengan berjuta - juta lemon gambar makanan yang mungkin menjadi pilihan anda di kala lapar atau saja - saja buat lapar. entri ini jugak tidak sesuai pada sesiapa yang berpuasa sebab akan membuatkan anda lapar dan tak sabar nak berbuka puasa. dan mukadimah entri ini pulak aku rasa macam nak lempang je! 
psstt!! sila klik nama makanan kat bawah! 







 














okay, selamat menjamu mata! bye (^_~)V

p/s - yang mana satu pilihan korang?ke tak ada pilihan korang kat sini -.-'

19 comments:

C!K NoRa said...

perggghh... gile best sume makanan tu.. hoho.. kathy... yg mi kari udang lipan tu kt pantai remis kan? pantai remis, selangor ke perak? kalo kt selangor dh dekat da... bole pegi try... =))

Qhaifa Nur said...

salam singgah

semuanya sangat sangat lazat..

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

Elih Japahar said...

semua nak ! yong tau fuuuu.......haha

Namee Roslan said...

kathy, citarasa saya yang terakhir :) alaaa teringin dah :(

Pendamba Mawar said...

nak semua..ok tamak..hahahaa..:P

Rizal Slaughterheart said...

sy pilih ikan keli salai masak lemak cili apa @ mantin.

hamzah ian said...

waaaaaa.. laparrr

cik Beskod said...

wow... mun kamek kamek pilih semua ya hehehe.. lapar perut kamek nanga gamabr makanan tok hehehe

ieda said...

aduhhh semua sedap kecuali ikan keli tuu .. akak x makan ikan2 sungai ..
huhuhu pisang salai cheese .. waduhhh fenghsan!!!!

EzrlG said...

Mee Udang Sungai Dua...

Kancil 8349 said...

Kancil pilih semua kecuali ikan keli...Kancil ndak boleh makan..huhuhu

Muhammad Burn said...

sy plh sate kajang.

Mamachia said...

ikan keli salai juga pilihan hati..

Nieda said...

Banayk pilihan makanan sampai tak tahu yg mana nak makan dulu hi,hi

eva said...

yobihhh.. mek suka pisang cheese ya, laksa srwk, asam pedas ikan parang ngn straberry milkshake salad bn big red strawbeery farm..nyaman gilaaa.. ehheeh

MamaEma said...

semua nak...hehehe

trigyy said...

strawberry milkshake & salad @ big red strawberry farm. hehehe

Amni said...

kamek pilih asam pedassssssssss! nyummm!

Ezad Skytech said...

sate pilihan hati...hee...(^^,)