Bila Cerpen Masuk Majalah Remaja.

assalammualaikum & hi~ 

 

bila dapat komen dari maisharah pasal cerpen aku masuk majalah remaja terus aku semangat giler nak cari majalah remaja edisi 1 ogos tu. tapi hampeh! edisi tu dah tak ada, yang ada kat pasaran 15 ogos punya. hurmm..  aku pun kol 'si dia',mintak tolong carikan majalah edisi 1 ogos tu kat ipoh. yelah, kat ipoh parade ada kedai buku nama dia novelhut *kalau tak silap* sape yang duk sana tau lah kut.
 
 

finally, jumpa jugak dan sah memang cerpen aku yang kuar. aku hantar kat majalah remaja lama dah, awal tahun hari tu. tapi baru je publish bulan 8. dahlah aku ni memang tak ada beli lagi majalah ni so tak dapat aku nak updated cerpen ni keluar ke tak. lagipun citer ntah apa - apa je kan?  huhu.

 

masa tengok karya sendiri masuk majalah aku rasa lain macam dah. si dia siap tanya lagi sejak bila aku hantar kat majalah remaja. kenapa tak bagi tau dia. ala, tak kan sume benda nak bagi tau kan? lagipun aku segan orang yang rapat dengan aku baca karya aku -.-'
 
 

cuma part nama tu ke aku tak berkenan. sebab dia orang tulis KATTY TUAH sedangkan nama aku KATHY TUAH. pada sape - sape penah follow dari awal blog aku ni, mesti korang penah nampak aku post cerpen ni kat sini kan? tak caye klik SINI.apa - apa pun tq REMAJA!

p/s - sakit ulu hati ni. adeh!
 

Comments

Namee Roslan said…
hey kathy, tahniah! :D
kathy said…
err..tq namee :')
Kuasai Minda said…
Tahniah...
Kalau terus menulis, mampu mengasah bakat untuk menjadi penulis besar suatu hari nanti...
LALABIELA said…
waaa.. bestnyer. sy x pandai tulis cerpen.hihi.bc cerpen suka la. congratss
kathy said…
KM - tq ^^ apa2 pun doakan sy ye :')

nabila huda - sy pun cuba2 je ni..hehe..apa2 pun tq awk ^^
Zyla said…
akak!!! tahniah.. wah2.. dari jadi penulis blog alu jadi penulis cerita... ")
kathy said…
hehehe..suka2 jak tok..apa2 pun tq :')
emarieys said…
Tahniah...wah, pandai dia menulis cerpen
labulabi said…
salamlekom.kmk datang nak raya.hihi.lom sempat nak baca cerpen kitak ya.hehehe banyak gik kueh raya tek.time balit ari ya ada sik kitak belombak ngan keta viva.mun ada kmk lah ya.wakakaka.
kathy said…
mamaEma - erk..saja2 ni..hehe

labulabi - wa'alaikummusalam..dtglah..bnyk gik kueh tok..hahaha
tahniah iya kathy...suka cerpennya..
Admin said…
Mohon guna gambar untuk paparan di entri berikut:

http://www.hasrulhassan.com/2011/11/bila-blogger-masuk-majalah-15.html

Terima kasih.

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.