Ada Yang Sudi Tak?

assalammualaikum & hi~ 

Malam tadi ada entri yang ntah apa – apa aku up kat SINI. Tapi walaupun entri tu ntah apa – apa, ada jugak yang faham apa yang aku maksudkan..terharu :’) thanks buat NHY , saya cello191, Eza Boom Boom :) , [sutera kasih] , Elih Japahar , labulabi , Nieda , Munirah dan Namee. Tak lupa jugak pada yang membaca, tapi tak komen. Hehe. Eh, jap ada lagi sorang yang komen, alongxp – dia cakap leh buat lirik untuk hip hop entri tu. Hehe. Apa – apa pun aku sayang korang sume!


Hari ni mood OK dah. Alhamdulillah. Jadi memandangkan mood dah okay aku nak citer pasal kawan di fb. Untuk pengetahuan korang, kawan aku kat fb hanya 443 orang je. Siyes, aku tak suka approve orang sesuka hati. Dan aku jarang nak add orang. Huhu. Bukan tak suka nak meramaikan kenalan tapi entahlah.


Tapi di blog lak aku ada 700 lebih follower. Yes, aku akui. Tak sume follower ni yang betul – betul follow aku. Cuma kadang – kadang aku lebih tertumpu pada blog ni berbanding fb jadi secara tak langsung aku lebih dekat dengan follower aku dan blog yang aku sendiri followed.


Kat blog ni aku boleh up sampai dua entri untuk satu hari tapi di fb aku jarang nak up apa – apa status. Kiranya penangan blog ni lebih daripada fb. Korang tak rasa macam tu ke? Hahaha. Tapi aku ada jugak add beberapa orang blogger. Antaranya Namee , Ujang ,Laily Qaisyirah ( BeloG MTT).  


So, hari ni tetiba je aku rasa nak add sume blogger yang ada. Eh, taklah sume. Pada yang sudi je. Ada sape – sape ke nak kawan dengan aku kat fb?? Kalau ada boleh bagi email korang ye. Nanti aku add. Apa dia? Takde yang nak kawan dengan aku? Takpe. Ngajuk + Sedih = Nangis Guling2.. Bye!


p/s – aku tak ada akaun Twitter, harap maklum T_T 
p/s lagi - kathy_tuah@ymail.com ni email aku pada sape yang sudi nak kawan *ayat sedih*  tapi kemain besar letak email..kehkehkeh..

Comments

Queenara said…
ada3 ! hehe . ney emel myra ^^"

myralicious93_008@yahoo.com

add yer sis . insyaallah di approve :))
Unknown said…
haha, eza baru ada 125 friend kat fb...lagi sodiihh...haha.. boleh jeee,email eza : ezaboomboom@yahoo.com..
kathy said…
@Aishah Amira wah, ada jugak yang sudi..terharu :') jap lagi sis add..hehe..
kathy said…
@Eza Boom Boom :) tggu org terdesak tok add..kehkehkeh..approve klak k ^^
Nieda said…
email akak:
cempaka_1002@yahoo.com

kalau sudi
LALABIELA said…
yayy!!! nak2 add kathy. ni email untuk semua blogger tersyg

lalabiela8891@yahoo.com
kathy said…
@Nieda dah add dah kak..terlebih sudi dah ni..hehe..
kathy said…
@NHY dah approve dah pun..hihi..tq ye..
Namee Roslan said…
hey kathy, mula2 kita rse menyampah gak nk melayan strangers ni tpi kalau kathy ada niat nk luaskan blog lg...approve je semua. hehe. tp kan nnti fb kita dah tak privacy. serious . mungkin kathy boleh buat acc fb baru atau fanpage je :) idea idea. hehe
Unknown said…
add la kte klu sudi.hehe :)

khairun_nissa92@yahoo.com.
labulabi said…
indok ati ada pessbook.hehehe.

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.